Pridėtinės vertės paslaugų veiklos sritis aprėpia platų paslaugų spektrą – nuo pramoginių projektų iki intelektinių paslaugų verslui.

Skambučių centras



Skambučių centras – įeinančių įmonės skambučių valdymas, didinantis klientų aptarnavimo kokybę ir efektyvumą. Tai galimybė priimti skambučius ir perduoti juos, automatiškai paskirstant srautus įmonės darbuotojams, kaupti statistiką ir įrašyti pokalbius. 

Klientų aptarnavimo telefonu/skambučių centro paslauga

Mūsų klientų aptarnavimo operatoriai gali:
Bendrauti su Jūsų klientais telefonu, el.paštu, SMS žinute.
Registruoti Jūsų klientų užklausas, problemas, užsakymus, gedimus. On-line metodu pasidalinant informaciją su Jumis pageidaujamu būdu. 
Esant poreikiui, vartotojų skambučius nukreipti Jūsų pateiktais telefono numeriais.
Įrašyti įeinančių skambučių pokalbius. 
Vykdyti išeinančius skambučius (informacijos surinkimas, paskleidimas, kvietimas į renginį, pasiteiravimas reikalingos informacijos). 
Aptarnauti skambučius tiek dienos, tiek nakties metu. 

Jums suteiksime savitarnos svetainės prisijungimus, kurios pagalba galėsite stebėti skambučių statistiką (praleistus skambučius, jų kiekį, aptarnautų skambučių/minučių skaičių, dirbančių agentų informaciją, pokalbių įrašus. Priklausomai nuo jūsų poreikių, skambučių priėmimui galime skirti geografinės ar mobiliosios numeracijos, 700-ios ar 800-osios serijos numerius. Esame lankstūs, todėl prisitaikysime prie bet kokių jūsų poreikių.

Virtualaus skambučių centro sprendimai 

Skambučių centro paslauga – tai aplikacija veikianti per interneto prieigą, kurios pagalba Jūs galite automatizuotai valdyti skambučių aptarnavimo procesą, gerinti klientų aptarnavimo kokybę stebėdami darbuotojų darbo efektyvumą. Tai puikus įrankis stebėti savo komandos darbą tiek realiu laiku, tiek nagrinėjant statistiką už praeitą laikotarpį. 
Skambučių centro paslauga skirta efektyviau panaudoti darbuotojų darbo laiką, kelti klientų aptarnavimo kokybę, palengvinti darbuotojų ir vadovų darbą automatizuojant dalį skambučių aptarnavimo proceso. 

Skambučių centro paslaugos funkcionalumas apima skambučių logikos valdymą, pokalbių įrašymą, autoatsakiklį, savo garsinių įrašų įkėlimą, statistikos rinkimą (atsilieptų, prarastų skambučių skaičius, laukimo trukmė, pokalbio trukmė), klientų aptarnavimo rodiklio (Service Level) skaičiavimą, realaus laiko statistiką – agentų/konsultantų (darbuotojų) būsena (laukiantis skambučio, kalbantis, esantis pertraukoje), laukiančių skambučių skaičių. 

Įrengus „skambučių centro“ paslaugą galima: 

Surinkti daugiau statistinės informacijos apie priimtų, prarastų skambučių srautą.
Valdyti skambučių pasiskirstymo logiką, pagal reikiamus kriterijus.
Naudoti reikalingą IVR sistemą.
Įrašinėti pokalbius.
Optimizuoti agentų darbą.
Kontroliuoti agentus darbo metu.
Didinti klientų aptarnavimo efektyvumą bei klientų pasitenkinimą.